Tijd en ruimte om afscheid te nemen
Na een overlijden kiezen veel families ervoor om hun dierbare op te baren. Dit geeft de mogelijkheid om in de dagen voor de uitvaart nog bij elkaar te komen, herinneringen op te halen en op een eigen manier afscheid te nemen.
Er zijn verschillende mogelijkheden:
De laatste verzorging wordt uitgevoerd door het verzorgingsteam waar ik mee samenwerk. Uiteraard bespreken we vooraf wat je wensen zijn en welke mogelijkheden het beste aansluiten bij de situatie.
Sommige families vinden het fijn om aanwezig te zijn bij de verzorging. Anderen kiezen ervoor om dit volledig over te laten aan de professionals. Beide keuzes zijn goed.
Er bestaat geen juiste manier van afscheid nemen. Samen kijken we naar wat rust geeft en wat goed voelt voor je.
Je hoeft nog niet precies te weten wat je wilt. Ik denk stap voor stap met je mee.
Neem contact op